یک کشته و ۲ مصدوم بر اثر تصادف در جاده ماریان به زاک+عکس پلیس محموله ۲۴۷ کیلوگرمی حشیش در مشهد را کشف کرد (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) عامل ضرب و شتم شهروندان در یک اتوبوس شهری تهران دستگیر شد (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) علت تاخیر پرواز مشهد - تهران هواپیمایی چابهار چه بود؟ (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) وقتی مقتول خواست قاتلش اعدام نشود! خراسان‌رضوی رکورددار حوادث ترافیکی طی هفته گذشته کشف موادغذایی احتکارشده در کاشمر به ارزش بیش‌از ۴.۵ میلیارد ریال پیگیری دادستانی مشهد در خصوص حادثه غرق‌شدگی در یکی از استخرهای این کلانشهر چطور سطح هورمون شادی خود را افزایش دهیم؟ رژیم غذایی برای کودکان ممنوع؛ بهترین راه برای درمان چاقی کودکان تیمارگاه حیات‌وحش استان خراسان‌رضوی راه‌اندازی می‌شود استخوان کودکان را چگونه تقویت کنیم؟ مصرف بیسکوییت و کلوچه چه تاثیری بر سلامتی کودکان دارد؟ خشم بهاری را کنترل کنید برای حفظ سلامتی روزانه چند عدد تخم مرغ بخوریم؟ زردچوبه چه تاثیری در افزایش طول عمر و جوانی دارد؟ ۴ عارضه مصرف خودسرانه ویتامین دی را بشناسید بیشتر شکایات مردمی از پزشکان در حوزه زیبایی است | عمده اقدامات غیرمجاز در آرایشگاه‌ها و مراکز زیرزمینی
سرخط خبرها

تداوم وزش باد شدید در خراسان‌رضوی| هوای مشهد در شرایط قابل‌قبول قرار گرفت

  • کد خبر: ۱۱۲۹۰۹
  • ۲۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۱
تداوم وزش باد شدید در خراسان‌رضوی| هوای مشهد در شرایط قابل‌قبول قرار گرفت
کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان‌رضوی گفت: امروز در سطح استان شاهد وزش باد به شکل شدید و نسبتا شدید خواهیم بود و در مناطق بادخیز احتمال بروز خسارت وجود دارد.

گروه جامعه| شهرآرانیوز؛ زهرا مبشری در گفتگو با شهرآرانیوز ضمن اشاره به اینکه دمای هوا در سطح استان همچنان روند کاهشی دارد، اظهار کرد: طی روز گذشته دمای هوای مشهد بین ۲۳ و ۳۶ درجه بوده است که با سه درجه کاهش دمای هوای امروز مشهد در گرمترین ساعت ۳۳ درجه و در خنکترین ساعت ۲۱ درجه خواهد بود. این روند تا اواسط هفته ادامه دارد به گونه‌ای که دمای حداکثری مشهد به ۳۰ درجه خواهد رسید.

وی ادامه داد: امروزدر سطح استان شاهد وزش باد به شکل شدید و نسبتا شدید خواهیم بود و در مناطق بادخیز احتمال بروز خسارت وجود دارد. همچنین در ارتفاعات نیمه شمالی استان احتمال بارش‌های رگباری توام با رعدوبرق پیش‌بینی شده است. از روز شنبه جو نسبتا پایداری درسطح استان خواهیم داشت.

مبشری اضافه کرد: طی روز گذشته در شهرستان‌های گلمکان، چناران، نیشابور، فریمان نیز بارش باران داشته‌ایم. بارندگی در مشهد نیم میلیمتر بارش ثبت شده است.

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: در ۲۴ ساعت گذشته ریوش با ۱۵ درجه خنکترین و بردسکن با ۴۱ درجه گرمترین شهرستان‌های استان بوده‌اند. همچنین بیشترین سرعت وزش باد از سبزوار با ۶۸ کیلومتر بر ساعت گزارش شده است و بیشترین بارش از کلات نادری یک میلیمتر ثبت شده است.

با توجه به گزارش مرکز پایش آلاینده‌های زیست محیطی مشهد شاخص کیفیت هوای این شهر در ۲۴ ساعت گذشته ۷۸ بوده است و هم‌اکنون این عدد با شاخص ۷۵ نشان‌دهنده این است که هوای مشهد در شرایط قابل قبول قرار دارد.

این شرایط هوایی احتمال بروز علائم تنفسی در افراد حساس احتمال تشدید بیماری‌های قلبی یا ریوی در بیماران قلبی و سالمندان را در پیش دارد. بر این اساس توصیه می‌شود افراد خیلی حساس در صورت امکان فعالیت‌های طولانی یا سنگین را کاهش دهند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->